Bank haqqında
Korporativ idarəetmə
Bankda korporativ idarəetmənin başlıca prinsipləri Kapital Bankın Korporativ İdarəetmə Kodeksində öz əksini tapmışdır. Bank dövlət orqanları, səhmdarlar, əməkdaşlar, partnyorlar və müştərilərlə münasibətləri dəstəkləyir.
Korporativ idarəetmə Bank menecerləri ilə səhmdarlar arasındakı qarşılıqlı münasibətlərin daha da təkmilləşdirilməsinə xidmət göstərir. Bu da, öz növbəsində, Bankın bütün istiqamətlər üzrə fəaliyyətinin səmərəliliyinin artırılmasını təmin edir. Bankda korporativ idarəetmənin əhəmiyyətli rolunun artırılması ilə yanaşı, korporativ mədəniyyətin və korporativ etikanın inkişafına da xüsusi diqqət yetirilir.
Etik normalara sadiqlik və əsas dəyərlərə inam Kapital Bankda korporativ mədəniyyətin formalaşmasına və qorunmasına xidmət göstərir.
Kapital Bankda korporativ idarəetmə və korporativ mədəniyyət haqqında daha ətraflı məlumatlarla burada tanış ola bilərsiniz.
Komitələr, Komissiyalar və Qruplar
Bankda İT və İnformasiya təhlükəsizliyi sahəsindəki proseslərin idarə olunmasında qarşıya çıxan məsələlərin operativ həlli və yarana biləcək risklərin aradan qaldırılması ilə məşğul olur.
Məsələ ilə bağlı məlumat sahələrinin sahiblərinin təyin edilməsi, sahələrarası koordinasiyanın təmin edilməsi, məlumatların idarə edilməsi ilə bağlı olaraq mübahisəli məsələlərin həll edilməsi və keyfiyyətə nəzarət edilməsi ilə məşğul olur.
Komissiya Bankın işçiləri Əmək Məcəlləsi və digər hüquqi aktlarla müəyyən edilmiş vəzifələrini yerinə yetirmədikdə, hüquqlarından sui-istifadə etdikdə və ya əmək müqaviləsi üzrə öhdəliklərini icra etmədikdə, onların intizam məsuliyyətinə cəlb edilməsi ilə bağlı İşəgötürənə təklif verilməsi barədə qərar qəbul edir.
Bankdaxili qaydalara əsasən likvidlik və bazar risklərinin, habelə maliyyə vəsaitlərinin idarəedilməsi istiqamətlərini və hədəflərini müəyyən edir, Bankın likvidliyini və aktiv-passivlərin operativ idarəedilməsi strategiyasını müəyyənləşdirir, o cümlədən aktiv və passivlərin idarəedilməsi sahəsində Bankın gündəlik fəaliyyətinin həyata keçirilməsində İdarə Heyətinə köməklik edir.
Komissiyanın əsas məqsədi Bankda sənədlərin ekspertizasını həyata keçirmək, ekspertiza işinə rəhbərlik və metodiki köməklik göstərməkdir.
Komissiyanın əsas məqsədi Banka məxsus, habelə Bankın istifadəsində olan ərazilərdə fövqəladə halların qarşısının alınması, habelə onların nəticələrinin aradan qaldırılması üzrə qəza-xilasetmə və digər təxirəsalınmaz işlərin təşkilindən ibarətdir.
Komissiya, Bankın əmlakının faktiki mövcudluğunun aşkar edilməsi, əmlakın faktiki mövcudluğunun mühasibat uçotu məlumatı ilə tutuşdurulması, öhdəliklərin uçotda tam əks etdirilməsinin yoxlanılması, əmlakın qiymətləndirilməsinin düzgün əks etdirilməsinin yoxlanılması, inventarizasiya tarixinə əmlakın vəziyyətinin müəyyənləşdirilməsi məqsədi ilə yaradılıb.
• “Kapital Bank” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin Komplayens komissiyası “Banklar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, “Cinayət yolu ilə əldə edilmiş pul vəsaitlərinin və ya digər əmlakın leqallaşdırılmasına və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, digər hüquqi aktlar və bu Əsasnamə əsasında fəaliyyət göstərir. Komissiyanın yaranma məqsədi komplayens məsələlərinə dair müzakirələrin aparılması və operativ qərarların verilməsidir.
Mükafatlandırma siyasətinin əsas müddəalarına və İdarə Heyətinin tövsiyələrinə əməl edilməsi məqsədilə yaradılmışdır.
Bankın qəbul olunmuş kredit siyasətinə müvafiq olaraq kredit (burada “Kredit” dedikdə “Banklar haqqında” Qanunda nəzərdə tutulan “bank kredit”i anlayışı başa düşülür) risklərini idarə edir, öz səlahiyyəti daxilində kreditlərin verilməsi, verilmiş kreditlərin şərtlərinin dəyişdirilməsi ilə bağlı qərar qəbul edir.
Bankın qəbul olunmuş kredit siyasətinə müvafiq olaraq kredit (burada “Kredit” dedikdə “Banklar haqqında” Qanunda nəzərdə tutulan “bank kredit”i anlayışı başa düşülür) risklərini idarə edir, öz səlahiyyəti daxilində kreditlərin verilməsi, verilmiş kreditlərin şərtlərinin dəyişdirilməsi ilə bağlı qərar qəbul edir.
Bankın qəbul olunmuş kredit siyasətinə müvafiq olaraq kredit (burada “Kredit” dedikdə “Banklar haqqında” Qanunda nəzərdə tutulan “bank kredit”i anlayışı başa düşülür) risklərini idarə edir, öz səlahiyyəti daxilində kreditlərin verilməsi, verilmiş kreditlərin şərtlərinin dəyişdirilməsi ilə bağlı qərar qəbul edir.
Komitə Bankda kreditləşmə fəaliyyətinin (İdarə Heyəti tərəfindən təsdiqlənmiş mikrokredit, digər mikrobiznes məhsulları və restrukturizasiya müraciətlərinə dair standart şərtlər çərçivəsində və şərtlərdən kənar müraciətlərə (faiz, müddət, komissiya, məbləğ, təminat və s) baxmaq) idarə edilməsi məqsədilə yaradılmış kollegial orqandır.
Komitənin əsas məqsədi qəbul olunmuş Kredit siyasətinə müvafiq olaraq, kredit (ipoteka kreditləri və onların restrukturizasiyaları, habelə Azərbaycan İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun (AİKZF) vəsaiti hesabına ayrı-ayrı müştərilərə verilmiş ipoteka kreditlərinə münasibətdə tətbiq olunacaq restrukturizasiya) risklərinin idarə edilməsi sahəsində İdarə Heyətinə köməklik göstərməkdir.
Komitənin əsas məqsədi qəbul olunmuş Kredit siyasətinə müvafiq olaraq, kredit (dedikdə İdarə Heyəti və/və ya Müşahidə Şurası tərəfindən Komitəyə verilən səlahiyyət limitləri daxilində Komitə tərəfindən baxılan və haqqında qərar verilə bilən məbləğdə istehlak kreditləri) risklərinin idarə edilməsi sahəsində İdarə Heyətinə köməklik göstərməkdir.
Komissiya Bankın xidməti silah təhkim edilmiş, eləcə də gələcəkdə təhkim edilməsi nəzərdə tutulan əməkdaşlarının müvafiq bilik və bacarıqlarının yoxlanması ilə bağlı məsələləri həll etmək, əməkdaşların maarifləndirilməsi məqsədilə təlim proqramı hazırlamaq və tədris etmək, DİN-in ərazi üzrə polis orqanı əməkdaşlarının iştirakı ilə əməkdaşların bilik və bacarıqlarının yoxlanılıb qiymətləndirilməsini təmin etmək, xidməti silahı saxlamaq, gəzdirmək və təyinatı üzrə istifadə etmək hüququnu təsdiq edən şəhadətnamənin DİN tərəfindən verilməsi haqqında vəsadətin qaldırılmasını təmin etmək məqsədilə yaradılan kollegial orqandır.
Bankın qəbul olunmuş kredit siyasətinə müvafiq olaraq kredit (burada “Kredit” dedikdə “Banklar haqqında” Qanunda nəzərdə tutulan “bank kredit”i anlayışı başa düşülür) risklərini idarə edir, öz səlahiyyəti daxilində kreditlərin verilməsi, verilmiş kreditlərin şərtlərinin dəyişdirilməsi ilə bağlı qərar qəbul edir.
Bankda audit işini təşkil edən və Bankın maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirən idarəetmə orqanıdır.
Əhədzadə Pərvin Şirəli oğlu
Bankın Audit Komitəsinin sədri
Heydərov Ramil Dadaşbala oğlu
Bankın Audit Komitəsinin üzvü
Əliyeva Svetlana Hacı qızı
Bankın Audit Komitəsinin üzvü
Satınalma siyasətinə müvafiq olaraq, Bankın vəsaitindən səmərəli və qənaətlə istifadə edilməsi, Bank üçün əlverişli şərtlərlə satınalma müqavilələrinin bağlanması, Bankın əmlak maraqlarının qorunması və satınalma risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı işlər görür.
Komitə Bankın aktivlərinin investisiya edilməsi, müxtəlif maliyyə alətlərinə yerləşdirilməsi və səmərəli idarəetmə yolu ilə faiz və ticarət (dilinq) gəliri əldə etməklə davamlı artırılması məqsədlərini daşıyır.
Komitə Bankın təyinat və mükafatlandırma siyasətinin prioritetlərinə nəzərən, ilkin araşdırmaların aparılması və Bankın Müşahidə Şurasına tövsiyələrin verilməsi məqsədilə yaradılmışdır.
Cəlal Qasımov
Mükafatlandırma Komitəsinin Sədri
Şahin Məmmədov
Mükafatlandırma Komitəsinin üzvü
Aytən Abbaslı
Mükafatlandırma Komitəsinin üzvü
Fərid Məmmədov
Mükafatlandırma Komitəsinin üzvü
Cavid Mirzəyev
Mükafatlandırma Komitəsinin üzvü
Risklərin idarə edilməsi strategiyasına, siyasətinə, risk limitlərinə baxır, risklərin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi üzrə müvafiq metod və alətlərin seçilməsi və onların həyata keçirilməsi tezliyini müəyyən edir.
Məmmədov Fərid Usad oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin Sədri
Asəf Hüseynov
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Qulaməliyev Rauf İlham oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Əhədzadə Pərvin Şirəli oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Mirzəyev Cavid Akif oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Məmmədov Emin Ağaverdi oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Səmədov Fərid Sirac oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Məmmədov Emin Yaşar oğlu
Riskəri İdarəetmə Komitəsinin üzvü
Bankın Biznes Planının hazırlanmasına və icra edilməsinə öz səlahiyyəti daxilində nəzarət edir, Bankın büdcəsinin Biznes Planda müəyyən olunmuş hədəflərə uyğun tərtib olunması və effektiv icrasına dair Müşahidə Şurasına rəy və təkliflər verir.
Komitə Bankın insan resursları siyasətinin prioritetlərinə nəzərən, ilkin araşdırmanın aparılması və Bankın Müşahidə Şurasına tövsiyələrin verilməsi məqsədilə yaradılmışdır.
Audit Komitəsinin üzvləri
Bankda audit işini təşkil edir, Bankın maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinə nəzarəti həyata keçirir, Bankın maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin tənzimlənməsi üzrə normativ-hüquqi aktlara, daxili prosedurlara, qaydalara və təlimatlara riayət olunmasına nəzarət edir, Bankda mükəmməl nəzarət sisteminin mövcudluğunun və adekvatlığının təmin edilməsində Müşahidə Şurasına və İdarə Heyətinə köməklik göstərir.
Etik davranış qaydaları
Bu normalar Bankda işçilərin davranış qaydalarını tənzimləyir. Bankın imicinin - nüfuzunun formalaşmasına xidmət etməklə, işçilər üçün mənəvi, etik və hüquqi dəyərləri müəyyən edir.
Etik davranış qaydaları ilk növbədə Bankda işçilərin davranışına nəzarəti təmin edir, onu peşə daxilində bir çox ixtisaslara tətbiq etməyə imkan verir və təsvir edilən normalara əməl edilməsi üçün effektiv vasitələri təklif edir.
Mənəvi dəyərlərə işçinin işdə və işdənkənar davranışı, ictimai fəaliyyəti daxildir.
Etik dəyərlərə Bankın imicinin qorunması, Bankın əmlakına münasibət və s. daxildir.
Hüquqi dəyərlərə qanunvericiliyə münasibət, bankdaxili prosedurlara əməl edilməsi, məxfi və xidməti istifadə üçün məlumatların qorunması və s. daxildir.
İşgüzar etiket - İşgüzar- professional (peşəkar) mühitdə davranış və ünsiyyətdir. İşgüzar etiket ətrafdakı insanlara hörmət və nəzakət, xeyirxahlıq və diqqət əsasında qurulur. Bankda hər bir işçi işgüzar münasibətlərdə subordinasiya qaydalarına ciddi əməl etməlidir.
Müştərilərə münasibət
• Peşəkar səviyyədə xidmət
• Düzgün, ədalətli və qərəzsiz münasibət
• Öhdəliklərin vaxtında yerinə yetirilməsi
• Müştərilər haqqında məlumatların məxfiliyinə hörmət
• Müştərilərə qayğı
• Məhsul və xidmətlərin keyfiyyətinin daima təkmilləşdirilməsi və münasib qiymətlərin tətbiqi
• Məhsul və xidmətlərin düzgün və qərəzsiz reklam edilməsi
• Müştərinin fikirlərinə, hisslərinə və təsəvvürünə anlayışlı yanaşmalı
• Onun şəxsiyyətini müsbət qəbul etməli- müştərinin çatışmazlıqlarından asılı olmayaraq onu şəxsiyyət kimi görməli və hörmətlə yanaşmalıdır
• Müştəri ilə qarşılıqlı əlaqədə razılaşma əldə etmək-bir-birini anlamağa cəhd göstərmək və qarşılıqlı münasibətlərin əməkdaşlıq formasında inkişaf etdirilməsinə çalışmalı.
Rəqiblərə münasibət
• Rəqiblərə hörmətlə yanaşmalı və qeyri-sağlam rəqabətdən qaçmalı
Konfidensiallıq şərtləri
Bu Məcəllə Bankın fəaliyyətinin bütün sahələrini əhatə etdiyi üçün əməkdaşlar aşağıdakı məlumatların mütləq konfidensiallığını (məxfiliyini) təmin etməlidirlər:
• Bankın şəxsi xarakterli məlumatları
• Bank sirri ilə bağlı qaydalar
• Bankın müştəriləri haqqında məlumatlar
• Bankın personalı haqqında məlumatlar
• Vəzifə mövqeyinə görə Bankın işçisinə məlum olan və ölkənin milli təhlükəsizliyi ilə bağlı məlumatlar və s.
Yenilənib: 10.04.2023